Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 3

Την παραίτησή του από τη θέση του Αντινομάρχη ο Αντινομάρχης Γιάννης Γκιουρτζής.


Την παραίτησή του από τη θέση του Αντινομάρχη υπέβαλλε στο Νομάρχη Ημαθίας Κώστα Καραπαναγιωτίδη ο Αντινομάρχης Γιάννης Γκιουρτζής.
Στο κείμενο της παραίτησής του ο κ. Γκιουρτζής αναφέρει:

Κύριε Νομάρχη, Δια της παρούσης, μετά από βασανιστική σκέψη, υποβάλλω την παραίτησή μου από το αξίωμα του Αντινομάρχη και του Νομαρχιακού Συμβούλου για καθαρά προσωπικούς λόγους.

Η τριετής ενασχόλησή μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση τόσο από τη θέση του Νομαρχιακού Συμβούλου όσο και από το αξίωμα του Αντινομάρχη αλλά και η υποψηφιότητά μου ως Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, μου προσέφεραν μία τεράστια εμπειρία και αποτελούν σημαντικό σταθμό στη ζωή μου με όλα τα θετικά και τα αρνητικά που βίωσα.

Εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες και τη βαθύτατη εκτίμησή μου στο πρόσωπό σας για την τριετή μας άριστη συνεργασία. Είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσετε με την ίδια ζέση και δυναμική να αγωνίζεστε για την ανάπτυξη της Ημαθίας.


Γιάννης Γκιουρτζής

Βιογραφικό 24/08/2007

Ο Γιάννης Γκιουρτζής γεννήθηκε στο Καλοχώρι Ημαθίας. Κατάγεται από αγροτική οικογένεια και είναι γιος του Νίκου Γκιουρτζή από την Επισκοπή και της Ιφιγένειας με καταγωγή από την Κρήτη. Είναι παντρεμένος με την Γιαλιά Γεωργία του Στυλιανού από τον Άραχο με Κολινδρινές ρίζες. Έχει δύο γιους το Νίκο και τον Στέλιο Έχει ένα αδελφό, τον Στέφανο Γκιουρτζή, παιδίατρο Διδάκτωρ Α.Π.Θ.

Σπούδασε οδοντιατρική στο Α.Π.Θ και εξασκεί το επάγγελμα του οδοντιάτρου στην Αλεξάνδρεια

Υπήρξε μέλος της ΔΑΠ – ΝΔΦΚ στα φοιτητικά του χρόνια από το 1982.

Είναι ακατάπαυστα ενεργό μέλος της τοπικής επιτροπής της Ν.Δ. στο Καλοχώρι Ημαθίας.

Επί σειρά ετών διετέλεσε Πρόεδρος του Συλλόγου του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας.

Είναι μέλος του Δ.Σ. Κρητικών Ν. Ημαθίας.

Υπήρξε Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Α.Ε. Αλεξάνδρειας.

Με την βοήθεια του Λαού της Ημαθίας εξελέγη Νομαρχιακός Σύμβουλος στις πρόσφατες εκλογές και κατείχε την θέση του Αντινομάρχη Ημαθίας έως και σήμερα.

24/08/2007

ΔΗΛΩΣΗ ΙΩΑΝΝΗ ΓΚΙΟΥΡΤΖΗ -ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΔ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ

Η ενασχόλησή μου από την θέση του Αντινομάρχη, στο σύντομο χρονικό διάστημα παρουσίας μου στη Νομαρχία Ημαθίας, μου έδωσε να καταλάβω ότι για να δημιουργήσουμε μια καινούρια σελίδα για τον τόπο μας πρέπει η προσπάθεια να είναι συνεχής και καθημερινή.

Αφουγκραζόμενος τα προβλήματα του Ημαθιώτικου λαού και παρακολουθώντας την τιτάνια προσπάθεια του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή να βάλει την Ελλάδα σε μια καινούρια τροχιά, δέχτηκα ανεπιφύλακτα να συμμετέχω, μαζί με άλλους πέντε καταξιωμένους ανθρώπους, στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας.

Ζητώ από τον λαό της Ημαθίας να ψηφίσει τους καλύτερους, του ειλικρινέστερους και τους πιο τίμιους απ’ όλες τις παρατάξεις, για το καλό του τόπου μας και γενικότερα της χώρας μας.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο του κόμματος, το πολιτικό συμβούλιο, όλους τους πολιτικούς παράγοντες και κυρίως όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας στις νομαρχιακές εκλογές δίνοντας μου την δυνατότητα να είμαι υποψήφιος βουλευτής Νομού Ημαθίας.

Είναι μεγάλη τιμή και αποτελεί δέσμευση για μένα να παλέψω σε κεντρικό επίπεδο για το καλύτερο αύριο του τόπου μας.

Καλή επιτυχία σε όλους.

Με τιμή

Γκιουρτζής Ιωάννης
24/08/2007

Δεν υπάρχουν σχόλια: