Τρίτη, Σεπτεμβρίου 28

Τάσος Καραμπατζός - το «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ» μου

Αγαπητοί συμπολίτες-συμπολίτισσες,
Ζούμε σε μία δύσκολη εποχή.
Δυστυχώς, βλέπουμε αξίες να καταρρέουν. Σκάνδαλα να δηλητηριάζουν την πολιτική ζωή του τόπου, τρίζοντας τα θεμέλια της δημοκρατίας και των θεσμών. Φαινόμενα γρήγορου πλουτισμού, αδιαφάνεια, διαπλοκή, ρεμούλες.
Είναι φαινόμενα που με θλίβουν προσωπικά, και πιστεύω, έτσι αισθάνεται κάθε πολίτης. {Ο παππούς μου έλεγε: Νάχεις παιδί μου τα χέρια και τις τσέπες καθαρές για νάχεις το στόμα λεύτερο}
Νιώθω, λοιπόν, το καθήκον μου ως Δήμαρχος που δύο φορές με τιμήσατε όλοι εσείς, και ξεκινώντας απόψε τον αγώνα μας, να ανακοινώσω στο λαό της Νάουσας το «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ».
Είναι πράξη συνέπειας στις αξίες που υπηρετώ.
Δεν είμαι ούτε βιομήχανος, ούτε το αγαπημένο τους παιδί.
Δεν είμαι από τους βολεμένους.
Όλοι ξέρετε, ότι προέρχομαι από αγροτική οικογένεια.
Όλοι ξέρετε, ότι άφησα την καριέρα μου στη δικηγορία, για να δώσω όλες τις δυνάμεις μου και να προσφέρω ανιδιοτελώς στη Νάουσα και τους Ναουσαίους που με τίμησαν.
{Εδώ λοιπόν είναι όλα τα στοιχεία της περιουσίας μου, όπως τα δήλωσα στις Φορολογικές Δηλώσεις και το Ε9, από το 2000 μέχρι σήμερα}.
Είναι τα εισοδήματα και τα περιουσιακά στοιχεία που είχα μέχρι το 2003 πριν αναλάβω Δήμαρχος, και τα οποία απέκτησα ασκώντας το επάγγελμα του δικηγόρου και τα εισοδήματα της συζύγου μου, που είναι νηπιαγωγός. 
Είναι και τα εισοδήματα από το 2003 μέχρι σήμερα ως Δήμαρχος, αλλά και τα ακίνητα που  απέκτησα μέχρι το 2002.
Όλα είναι στη διάθεση του κάθε δημότη.
Δεν έχω να κρύψω τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: