Η έρευνα για την αναγνωσιμότητα των περιφερειακών εφημερίδων και τη θεαματικότητα και ακροαματικότητα των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών της Περιφέρειας.
Μιλώντας , κατά την παρουσίαση της έρευνας, που διεξήχθη από την κοινοπραξία των εταιρειών MRB - VPRC και Metron Analysis και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2007, ο κ. Θ. Ρουσόπουλος είπε ότι πρόκειται για εργαλείο δουλειάς πολλαπλών χρήσεων, τόνισε ότι μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας αναμένεται να καλλιεργηθεί και να εμπεδωθεί ένας νέος πολιτισμός ποιότητας για τα περιφερειακά ΜΜΕ και εξήγγειλε ότι ο ίδιος θα προτείνει η έρευνα αυτή να επαναλαμβάνεται ανά δύο χρόνια.
“Η έρευνα -συνέχισε ο υπουργός Επικρατείας- αποτελεί εργαλείο για όλους και φυσικά για τις Δημόσιες Υπηρεσίες, τους Δημόσιους Οργανισμούς που διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα.
Είναι εργαλείο της αγοράς αποδεκτό σε όλο τον κόσμο και για αυτό ελπίζω να φέρει αποτελέσματα στην αναβάθμιση της ποιότητας των σχέσεων των δημοσίων υπηρεσιών με τα Μέσα Ενημέρωσης της Περιφέρειας και εν τέλει ελπίζω να βοηθήσει στην αναβάθμιση της ποιότητας πολλών από τα Μέσα Ενημέρωσης, όπου είμαι βέβαιος ότι θα δημιουργηθούν συνθήκες ευγενούς άμιλλας καλύτερες απ' ό,τι σήμερα”.
Το συνολικό έργο ήταν προϋπολογισμού 500 χιλιάδων ευρώ και στη χρηματοδότησή του συμμετείχαν ο ΟΠΑΠ, ο ΟΤΕ, η Αγροτική Τράπεζα η Διεύθυνση Κρατικών Λαχείων και η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.Διεξήχθη σε 1.395 έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ,
σε 49 Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, με δείγμα 35.200 ατόμων,
15 ετών και άνω (περίπου 600 έως 1.000 άτομα ανά νομό).
Έγινε με τη μέθοδο της τυχαίας τηλεφωνικής συνομιλίας και αφορούσε
482 ημερήσιες και εβδομαδιαίες εφημερίδες,
810 ραδιοφωνικούς σταθμούς και
103 τηλεοπτικούς σταθμούς.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα πρωτεία στην αναγνωσιμότητα του ημερήσιου Τύπου κατέχουν οι Περιφέρειες Θεσσαλίας και Κρήτης, στην ακροαματικότητα η Θεσσαλία και στην τηλεθέαση η Κρήτη, σε αντίθεση με τη Στερεά Ελλάδα που και στις τρεις περιπτώσεις παρουσιάζει χαμηλά ποσοστά.